Leibur: nõudlus viilutamata toodete järele kasvab

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Liis Treimann

Tarbija24 kaebusteraamatus sai Andro Lande üleskutsest nõuda viilutamata leiba diskussioon viilutatud ja viilutamata leiva eelistest. Leiburi esindaja sõnul  tõi viilutatud tooted meieni aastatetagune uudne võimalus, kuid viimasel ajal on nõudlus viilutamata toodete järele taas kasvanud.

Teemaalgataja sõnul kaitseb rukkileiva koorik leiba vanamemise ja kuivamise eest.

Leiburi tootejuht Illi Pikk selgitas, et leib-sai tuleb tehaseahjust ikka endiselt kuuma, lõhnava ja krõbeda terve pätsina ning sellisena on Leibur seda ka kauplustele alati pakkunud.

«Viilutatud leib või sai oli aastaid tagasi uudne ja mugav võimalus, mis praegust nõudlust vaadates on enamikule tarbijatest ainumõeldavaks saanud ning viilutamata variandi peaaegu täiesti kõrvale tõrjunud,» märkis Pikk.

Pika sõnul väljastab Leibur näiteks Toolse leiba ja Isa saia nii viilutatuna kui ka tervelt ning kui inimene seda oma kodupoest ei leia, on tegemist juba konkreetse kaupluse sisseostude eest vastutava personali valikuga.

Pikk kinnitas, et viilutatud ja viilutamata leiva retseptides pole vahet ja tootjal pole vahet, kumba toodet müüa – küll aga otsustavad siin inimeste eelistused.

«Leibur jälgib pidevalt tarbijate huve ja võtab oma arendustegevuses arvesse kõik meile saadetud märkused ja kommentaarid,» ütles Pikk.

Vastuseks viilutamata toodete suurenenud nõudlusele tõi Leibur tema sõnul just sel nädalal müügile Hansa leiva, mis on vaid poolitatud, kuid viilutamata. Järgmisel nädalal lisanduvad sarnased Hansa nisusai ning Hansa rukkileib, mille koostises on vaid rukkijahu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles