Kahtlus: Elisa ei pea oma lubadusest kinni

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa.
Elisa. Foto: Kadri Inselberg / Postimees

Käesoleva aasta jaanuarikuus teatas Elisa, et nemad enam nn letialuseid pakette ei müü, ent hiljuti pakkus ettevõte kliendile siiski kolmeeurost eripaketti, millel rasvaselt kirjas: «NB! Seda paketti me avalikult ei müü!».

Tarbija24 ajakirjanik sellist eripaketti Elisa koduleheküljel ei näinud. Küsimusele, mis eripakett see siis on, mille müügi nad väidetavalt lõpetasid, vastas Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski, et tegemist ei olnud müügipakkumisega, vaid olemasoleva kliendi lepingutingimuste muutmisega.

«Nii nagu ka iga teine ettevõte, teeme ka meie oma klientidele personaalseid soodustusi ja eripakkumisi. Lepinguline suhe on kahe osapoole omavaheline kokkulepe ning kõik pakkumised on alati läbirääkimiste küsimus. Kui konkurendid odavamat hinda pakuvad, siis loomulikult soovime, et klient ikka meile jääks,» selgitas Raiski, kelle sõnul peab jaanuari keskel ilmunud artiklis avaldatud teave siiski ka täna paika – letialuseid müügipakkumisi Elisa ei tee.

Jaanuaris põhjendas Elisa oma otsust sellega, et täna on avalikud paketid Elisa kliendile niivõrd soodsad, et kliendil pole vajadust seda enam eraldi e-kirja teel küsida. «Kui avalik hind on üks sent kõneminuti eest ja üks sent sõnumi eest, siis pole kliendile n-ö leti alt midagi pakkuda vaja,» selgitas Raiski aasta alguses.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles