Dormeo madratsi tellijal peab jaguma pikka meelt ja kannatust

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dormeo tooted.
Dormeo tooted. Foto: Heiko Kruusi / Linnaleht

Veebruaris endale Dormeo madratsi tellinud Oleg ootas nädalaid loodetud kauba kättesaamist, kuid andis lõpuks alla. Ettevõtte kinnitusel nemad tellimusi ära ei kaota ning täidavad need õigel ajal.

«Ma tellisin madratsi 20. veebruaril ja lubati, et  kahe nädala jooksul saab kätte,» rääkis Tarbija24 poole pöördunud Saue elanik Oleg. Kui loodetud madrats õigeks ajaks ei laekunud, hakkas ta uurima, mis sellest sai. «Iga kord lubati, et järgmine nädal saab,» meenutas ta oma tellimussaagat. Kord öeldi talle, et ettevõtte andmebaasi kohaselt on ta madratsi juba 1. märtsil kätte saanud. Kui  ta kinnitas, et seda siiski temani jõudnud pole, siis kontrollis ettevõte üle ja möönis, et tõesti, kliendile pole seda viidud.

Põhjuseid, miks loodetud kauba saamine nii kaua aega võtab, öeldi tellijale erinevaid. «Üks ütles, et neil oli lao kolimine ja seetõttu on kättesaamine raskendatud, teine kinnitas, et lao kolimine oli veebruari alguses ja see ei tohiks põhjuseks olla. Kolmas kinnitas, et asi on ikka kolimises ja neljas tunnistas, et tellimus kadus lihtsalt ära,» meenutab mees arvukaid telefonikõnesid.

«Lõpuks kirjutasin neile kirja, sest maksimaalne kättetoimetamise aeg on neil 30 päeva, aga selleks ajaks oli sellestki 10 päeva üle läinud, ja uurisin, kas nad teevad mulle mõne sooduspakkumise,» rääkis mees. Pärast teist kirja võeti mehega siiski telefoni teel ühendust ning pakuti talle 10-protsendilist allahindlust täishinnast tingimusel, et madratsi saab ta kätte kahe nädala pärast. See pakkumine tellijale ei sobinud, kuna juba tellides lubati sama suurt n-ö sünnipäevalapse allahindlust. «Ma ütlesin siis, et kui ma pean maksma täishinna ning ootama 60 päeva, siis seda madratsit ma ei soovi. See peale küsis naine naiivselt, et miks te oma tellimusest ikkagi loobuda tahate ja ma selgitasin talle uuesti,» meenutas mees viimast telefonikõnet.

«Meie tellimusi ära ei kaota,» kinnitas Dormeo meiliaadressile saadetud küsimustele vastanud  Veronika Oshkina. Tema sõnul on kohaletoimetamise info kodulehel väljas ja seal on kirjas, et need tuuakse tellijani maksimaalselt 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast. Kui toode on laos, saab selle kätte ühe nädala jooksul. Teistel juhtudel jõuab toode kohale maksimaalselt 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast. «Klient peab arvestama, et kohaletoimetamiseks võib minna rohkem kui kaks nädalat,» toonitas vastaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles