Rimi tõstis kilekottide hinna kahekordseks

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Riidest poekott.
Riidest poekott. Foto: Rimi

Innustamaks kliente tegema loodussõbralikke valikuid otsustas Rimi langetada paberkottide hinda kümne ja riidest poekottide hinda 79 sendini ning tõsta kilekoti hinda 19 sendile.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on üheks põhjuseks, miks tarbijad senini kilekotti eelistavad, selle soodne hind võrreldes keskkonnasõbralike paber ja riidest poekottidega.

«Soovime aga innustada oma kliente tegema loodussõbralikke valikuid ja otsustasime seepärast langetada paberkottide hinda kümne (enne 16 senti) ja riidest poekottide hinda 79 (enne 1,02 eurot) sendini,» sõnas Lilleoja.

Kilekoti hinna tõstis Rimi kümnelt sendilt 19 sendile. «Seega on kliendil edaspidi soodsam soetada paberkott. Loodame, et tarbijad muudavad oma seniseid ostuharjumisi ja kasutavad edaspidi kauba kojuviimiseks kas pabekotti või loodusele vähem kahjulikku riidest poekotti, mida saab mitmeid kordi kasutada,» lisas Lilleoja.

Ühes Rimi kaupluses müüakse tema sõnul keskmiselt 9000 kilekotti kuus. «Kui arvestada kõigi suuremate jaekettide kaupluste arvuga, selgub, et hinnanguliselt soetavad tarbijad kuus kuni viis ja pool miljonit kilekotti,» ütles Lilleoja ning lisas: «See tähendab aastas enam kui 66 miljonit kilekotti, millest enamus jõuab kahjuks ühel hetkel loodusesse. Kilekott ei kõdune ja selle lagunemine võib  erinevatel hinnangutel põhjal võtta aega kuni tuhat aastat.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles