Hot.ee postkasti tabas müstiline spämmirünnak

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sellised kirjad täitsid hot.ee postkasti.
Sellised kirjad täitsid hot.ee postkasti. Foto: Lugeja foto

Elionile kuuluvat hot.ee postkasti kasutaja meilboks oli täna tulvil spämmkirju. Elioni kinnitusel on tegu üksikjuhtumiga ning seda saavad nad selgitada vaid siis, kui inimene ise ühendust võtab.

«Helistasin Elioni klienditoele ja sain vastuseks, et neil on serverite rämpsposti filtritega probleeme,» kirjutas Tarbija24 poole pöördunud lugeja. Ta kurtis, et mõni aeg tagasi kadusid tema meilboksist kõik sissetulevad kirjad ning talle öeldi, et keegi on ennast tema meilboksi sisse häkkinud. «Aga miks olid saadetud kirjad alles? Selle peale öeldi Elionist, et ei tea. Kas see on mõni süüdimatu firma?» on lugeja nördinud.

Elioni pressiesindaja Annelis Rumi sõnul hot.ee-l ei olnud täna üldhäireid ega saanud ka pöördumisi spämmi teemal. «Selleks, et me saaksime antud kasutajat aidata, palume tal pöörduda otse meie klienditeenindusse telefonil 165 või info@elion.ee,» soovitas ta.

Rum pakkus, et antud juhul on ilmselt tegemist konkreetse kasutaja meiliteenuse häirega ning selleks, et kasutajat aidata, vajab ettevõte tema kohta täpsemat infot. «Kliendi postkasti vaatest võib järeldada, et spämmi on tulnud mitmel erineval päeval - selle põhjused võivad olla erinevad ning mure lahendamiseks on soovitav pöörduda otse meie poole,» lisas ta.

Kuna tegemist ei ole Elioni kinnitusel üldprobleemiga, siis sõltub probleemi lahendamine sellest, kui kiiresti klient ettevõttega ühendust võtab, milles seisneb täpsemalt tema hot.ee häire ning kas ja kuidas saab teda aidata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles