Pahane klient esitas «haigete» banaanide tõttu Prismale kaebuse

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma banaanid.
Prisma banaanid. Foto: Erakogu.

Nördinud klient Kristel avastas kodus, et oli lähemalt uurimata haaranud Lasnamäe Prismast sügavate hallitustäppidega banaanid. Prisma esindaja sõnul on tegu lihtsalt muljunud banaanidega.

«Koju jõudes selgus, et need ei kõlba ju söömiseks. Olen väga pettunud,» lausus Kristel. «Banaanidel on haigus küljes, neil on sügavad hallitustäpid ning lisaks rohelised täpid, millest see hallitus ilmselt alguse sai. Julgen arvata, et tegu on nende samade banaanidega, mida Prisma ühel päeval väga soodsalt müüs ja ilmselt sel samal põhjusel, et neist oli vaja kiiresti vabaneda,» rääkis ta.  

Prisma pressiesindaja Kadri Lainase sõnul oli tol päeval banaanide probleemiks küll pigem asjaolu, et need olid ehk õige pisut liiga rohelised kui üleküpsenud.

«Miskipärast soovis aga klient värskete banaanide kuhjast valida endale just muljuda saanud banaanid ja seejärel kaebuse esitada,» lausus ta.

«Loomulikult on meie viga selles, et muljuda saanud banaanid värskete banaanide kõrval veel saadaval olid, kuid tegemist ei olnud sooduskampaanias olnud banaanide jäägiga,» kinnitas Lainas, kelle sõnul said antud banaanid läbi müüdud juba samal päeval.

«Igatahes vabandame väga ja hüvitame kliendile soovi korral ostetud banaanide maksumuse,» lubas Lainas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles