Diil kaitseb kliente «internetiehmatuse» eest

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutitelefon.
Nutitelefon. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Diil lisas kõikidesse uutesse kõnepakettidesse internetiteenuse ning kaitseb seeläbi enda sõnul inimesi «internetiehmatuse» eest.

Diili ärijuht Ave Vahemetsa sõnul on interneti lisamine ühe numbriga kõnepakettidesse klientide jaoks oluline muudatus, sest enam ei ole vaja eraldi kuutasulist internetti kõnepaketile juurde osta või iga tarbitud megabaidi pärast muretseda. «Nii on igakuised kulud kindlalt kontrolli all ning välistatud «internetiehmatused» olukordades, kus kasutaja oma kogenematuse tõttu enda teadmata internetiteenust kasutab, näiteks ilmateate vaatamiseks, ja selle eest lisaarve saab.»

Muudatus on oluline selle tõttu, et nutitelefonide osakaal telefonide müügitabelis tõuseb pidevalt ning juba praegu on üle 25 protsendi elanikkonnast taskus nutitelefon. «Kui varem soetasid nutitelefoni eelkõige tehnoloogiateadlikumad inimesed, siis nüüd jõuab nutitelefon massidesse,» märkis Vahemets. «Meie eesmärk on tagada, et ka kõige tehnoloogiakaugem inimene ei kardaks oma nutitelefoni kasutada.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles