Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Stockmanni turundusjuht: hullud päevad pole allahindluskampaania

Hullud päevad on hoos. FOTO: Lugeja pilt

Stockmann ei näita hulludel päevadel odavalt müügil olevate kaupade tavahindu, kuna osa toodetest pole poe tavavalikus ning kliendid läheks segadusse, kui vaid osade kaupade puhul allahindlusprotsent märgitud oleks.

«Hullud päevad pole allahindluskampaania. Seega pole võimalik topelthindu välja tuua, ja küsimus, mis mingi toode muidu maksab, pole õigesti püstitatud,» ütles Stockmanni turundusjuht Erica Järv. Ta selgitas, et tegemist on pikalt planeeritud ja läbimõeldud ostuprotsessiga, kus vastavalt klientide soovidele leitakse tarnijatega koostöös võimalikult hea lahendus, et saada müügile kvaliteetne kaup parima hinnaga.

Samas leidub hullude päevade tootekataloogis ikkagi mitmeid tooteid, mis on Stockmannis müügil ka tavapäraselt. Ka nende kaupade puhul ei tea klient, milline on toote tavahind ja kui palju soodsamalt ta kauba hulludelt päevadelt ostes ikkagi saab.

Järv ütles, et kataloogis on väike osa tooteid, mida leiab ka Stockmanni tavavalikust. «Sellisele [kaubale] lihtsalt pole võimalik ega mõte teha teistsugust hinnateavitussilti. See ei ole ette nähtud meie kampaania visuaalse väljapaneku reeglites, kuna muudaks kliendile olukorra täitsa segaseks,» kinnitas Järv. «Siis hakataks ju kohe ka kõige muu kohta sama küsimust esitama. Kuid vastust sellele kahjuks polegi,» lisas ta.

Ka Kaubamaja ei pane osturalli ajal topelthindu välja

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles
Back